معاون استاندار سمنان :

راهبردهای اساسی برای ارتقا کتابخوانی در استان باید پیگیری شود

سعید ناجی با اشاره به تلاش ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان سمنان گفت: راهبردهای اساسی برای ارتقا کتابخوانی در استان باید پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی ناجی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  در اولین جلسه ی انجمن کتابخانه های عمومی استان سمنان در سال 97 گفت : راهبردهای اساسی برای ارتقا کتابخوانی در استان باید پیگیری شود.

وی در ادامه افزود : باید با ارزیابی درست و هدف گذاری های دقیق عملکرد کتابفروشی ها ارزیابی شده و نقاط ضعف و قوت آنها به صورت آماری ارائه شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تصریح کرد: این جشنواره باید با همکاری دستگاه های مسئول به خوبی برگزار شود و عملکرد ها ارزیابی شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیران نیز می توانند کمک شایانی در زمینه تجیز کتابخانه ها و احداث های جدید مد نظر قرار گیرد.

سماکوش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان هم در این جلسه گفت: در سال گذشته 3758 نفر از استان سمنان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

وی افزود: هشتمین دوره این جشنواره در بخش های آنلاین، مکتوب، نقاشی ، و خانوادگی با معرفی 7 اثر برتر در سمنان در حال برگزاری است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد : این جشنواره در بخش رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و خانوادگی  با موضع سیره امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام / د

باید با ارزیابی درست و هدف گذاری های دقیق عملکرد کتابفروشی ها ارزیابی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار