معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تصویب ۲۰ طرح اشتعالزایی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از تصویب ۲۰ طرح اشتعالزایی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آریا نارویی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: جلسه مشترک رفع موانع و مشکلات طرح‌های متقاضی اخذ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و بانک‌های عامل در محل دفتر معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.

نارویی افزود: در این جلسه کلیه طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت تا با رفع موانع به مرحله پرداخت منجر گردد.

این مسئول ادامه داد: تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری با نرخ ۶.۴ درصد در حال حاضر مورد استقبال بخش خصوصی قرار گرفته که اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار بخش خصوصی از لحظه معرفی طرح تا پرداخت تسهیلات حضور مستمر و موثر خواهد داشت.

وی گفت: با پیگیری‌های مستمری که انجام دادیم پرداخت اینگونه تسهیلات سرعت خوبی گرفته و امیدواریم به پشتوانه این ظرفیت ها، زیرساخت‌های گردشگری هم در مناطق روستایی و هم در مناطق شهری ایجاد و اهداف این دستگاه تحقق یابد.

نارویی بیان کرد: نحوه مدیریت و نظارت بر روند صحیح هزینه تسهیلات جذب شده نیز از مهمترین وظایف حوزه سرمایه گذاری است و میتوان خروجی موثری را به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۶ طرح از محل اشتغال روستایی و ۴ طرح از محل اشتغال فراگیر با عنوان مجموعه گردشگری معرفی شده است و تمامی متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری بویژه در مناطق روستایی و عشایری را دارند تقاضا میشود تا به منظور راهنمایی و مشاوره‌های لازم به دفتر معاونت سرمایه گذاری این اداره کل مراجعه کند.

انتهای پیام/ع

۲۰ طرح اشتعالزایی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار