اینفانتینو:آزادی را در فیفا گسترش می دهیم

رئیس فیفا گفت: برایم باعث افتخار خواهد بود که در فیفا آزادی را گسترش دهیم و این موضوع را با کمال میل می پذیرم .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جانی اینفانتینو رئیس فیفا گفت: کشور روسیه  فردا اولین میزبان اولین دیدار رقابت های جام جهانی 2018 است و باید بگویم کشور روسیه بسیار زیبا است و تصور می کنم تاکنون این کشور توسط کسی کشف نشده است.

او ادامه داد: روسیه با انجام رقابت های جام جهانی 2018 از فردا فتح می‌شود و شروع آن از ورزشگاهی خواهد بود که سالیان سال فوتبال در آن جریان دارد .جا دارد از روسیه و رئیس‌جمهور،دولت روسیه، کمیته سازماندهی جام جهانی 2018، 50 هزار هزار داوطلبان افتخاری، 150 میلیون نفر مردم روسیه قدردانی کنم و قرار است به اتفاق هم از این رویداد بزرگ ورزشی جهان لذت ببریم.

اینفانتینو افزود: خوشبختانه با برنامه های فیفا توانستیم سرمایه بخش توسعه‌ای فوتبال را تا چهاربرابر افزایش دهیم و به 4.1 میلیارد دلار برسانیم. فیفا پشتیبان برنامه های ما خواهد بود و میلیون‌ها کودک در سراسر جهان هم برنامه مورد نظر ما و سرمایه فیفا برای توسعه فوتبال را احساس خواهند کرد.

رئیس فیفا افزود: برایم باعث افتخار  است که آزادی را در فیفا گسترش دهیم و این موضوع را با کمال میل می پذیرم .این یک شعار خالی نیست و واقعیت دارد. با سفر های بی شماری که به کشور های گوناگون داشتم درصدد هستیم تا عملکردمان را بهبود دهیم و به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد. برخی، روزهای سیاه را در دوران سرمایه‌گذاری توسعه‌ای فیفا پیش‌بینی می‌کردند اما آنها باید بدانند که تلاش ما برای فوتبال و توسعه آن است.همچنین در دوره زمانی 2015 تا 2018 پیش‌بینی درآمدزایی 5 میلیارد دلاری شده بود اما به 6.1 میلیارد دلار رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار