گرامیداشت یاد شهدای موتلفه اسلامی در رشت

آیت الله فلاحتی گفت: بصیرت و ولایتمداری مهمترین اصول ماندگاری یاد شهدای موتلفه اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی در گیلان که به مناسبت ۲۶ خرداد سالروز شهادت شهدای حزب موتلفه اسلامی در سال ۱۳۴۴ برگزار شد، گفت: اخلاص، مجاهدت، بصیرت و ولایتمداری مهمترین اصول ماندگاری نام و یاد شهدای موتلفه اسلامی است.

وی با اشاره به ماندگار بودن نام و یاد این مجاهدان در تاریخ ایران اسلامی افزود: کار برای خدا سیره پیامبران و امامان معصوم است و راز ماندگاری هر عملی به نیت آن عمل و چگونگی اجرای آن بستگی دارد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه تحرک، بصیرت افزایی و پرهیز از روزمرگی، مهمترین اصول برای پیشبرد ساحت فرهنگی جامعه است، تصریح کرد: حضور دلسوزان نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی برای جذب جوانان پرشور ایران اسلامی از مهم‌ترین الزامات است.

کربلایی، دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان نیز در این نشست با بیان تاریخچه و تبیین اهداف و دیدگاه‌های این حزب از فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی در گیلان گزارشی ارائه کرد.

شهیدان صادق امانی، محمد بخارایی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد از اعضای حزب موتلفه اسلامی، بعد از اعدام انقلابی حسنعلی منصور، نخست وزیر رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۴۱ از سوی این رژیم به اعدام محکوم شده و به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/ع

دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها: شهدا ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.