جلسات فشرده کاری دو روزه شهردار کرمانشاه در تهران

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه به جلسات فشرده کاری دو روزه شهردار کرمانشاه در تهران اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیررضا همایون دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه به همراه تعدادی از مدیران شهرداری طی دو روز اخیر جلسات فشرده ای با مسئولین سازمان شهرداری‌های در تهران داشتند که خوشبختانه نتایج خوبی هم از این جلسات برای کرمانشاه حاصل شد.

وی گفت: 60 میلیارد تومان شهرداری کرمانشاه به بانک شهر بدهی دارد و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی نیز روند ثبت خود را طی می کند و با احتساب دقیق آن طبق موافقت صورت گرفته این مطالبات بابت بدهی شهرداری به بانک شهر تهاتر می شود.

دولتشاهی افزود: در جلسه دیگر شهردار با مدیر سرمایه گذاری مشارکت های مردمی سازمان شهرداری ها نیز مقرر شد بعد از رفع نواقص پرونده انتشار اوراق مشارکت پروژه قطارشهری و تکمیل این پرونده، نسبت به انتشار این اوراق اقدام شود.

وی افزود: در جلسه دیگر نیز که با حضور شهردار و مشاورین شهرداری کرمانشاه با مشاورین ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص احداث بزرگراه شرقی محدوده اراضی پادگان سروران ارتش تشکیل شد، پیشنهادات و اصلاحات نهایی مطرح و مقرر شد سه مشاور این پروژه با همکاری هم طرح نهایی را طی روزهای آتی به شهرداری کرمانشاه ارائه دهند.

وی تصریح کرد: احداث این بزرگراه ضمن اتصال بلوار خلیج فارس به بزرگراه امام خمینی(ره) که باعث می شود اين بزرگراه از بن بست خارج شود، می تواند به عنوان یکی از کریدورهای اصلی شهر کرمانشاه نقش تاثیرگذاری در روان شدن بخشی از ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان تردد داشته باشد.

وی افزود: در جلسه دیگری نیز مقرر شد مجتمع تجاری مشارکتی در غرب کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی ساخته شود که از طرح این پروژه رونمایی خواهد شد که بعد از آن وارد فاز اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بدهی 60 میلیاردی هرداری کرمانشاه به بانک شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار