فرمانده مرزبانی کشور:

شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امنیت مرزها و آرامش موجود در کشور مرهون فداکاری و جانفشانی مرزداران و رزمندگانی است که برای این هدف مقدس از جان خود مایه گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور در دیدار با خانواده مرزدار شهید یوسف پیرایه در روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار افزود: وظیفه همه ما در برابر خون پاک شهدا حراست از مرزهای مقدس میهن اسلامی می باشد.

وی اضافه کرد: همانگونه که رزمندگان وشهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای نظام اسلامی و حفظ آرمان های مقدس امام راحل از جان خود گذشتند، مرزبانان نیز با جان و دل از مرزهای کشور حراست و دفاع کرده و یک قدم نیز به عقب نخواهند گذاشت.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: اگر شهدا و جانبازان با ایثارگری، جانانه سینه خود را برای دفاع از مرزهای ایران سپر نمی کردند، امروز شاهد این امنیت پایدار در مرزها و کشورنبودیم.

سردار رضایی افزود: شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده‌های آنان را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: با پشتوانه ولایت و ملت همیشه در صحنه تمامی توطئه ها را خنثی کرده و اجازه هیچگونه تعدی به دشمنان اسلام را نخواهیم داد.

حضور بر سرمزار شهید پیرایه ، دیدار با خانواده این مرزدار شهید و دلجویی از آنها، حضور در جمع مرزداران در پاسگاه مرزی اودولو بیله سوارو صرف افطاری با آنها از جمله برنامه های سفر فرمانده مرزبانی به بیله سوار بود.

سردار رضایی همچنین به شهرستان اردبیل سفر کرده و در روستای جبه دار با خانواده شهید قربانی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

هفته گذشته در شب شهادت حضرت علی‌(ع) حدود 20 نفر از اشرار از کشور عراق درصدد ورود به کشورمان از مرز سردشت برای ایجاد ناامنی و خدشه‌دار کردن آرامش و امنیت کشور بودند که با تلاش نیروهای مرزبانی کشورمان در این نقطه مرزی خسارات سنگینی متحمل شدند اما استوار یکم 'یوسف پیرانه ' و استوار یکم 'محبوب قربانی' در این درگیری به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح

امنیت موجود در کشور مرهون خون شهداست

 

برچسب ها: مرزبانی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.