نصب وای فای شهری بزودی در رامسر

وای فای (WiFi) شهری بزودی در نقاط پرتردد رامسر نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالقاسم مقیمیان رییس اداره مخابرات شهرستان رامسر گفت: ۲۰ مرکز مخابراتی شامل ۴ مرکز بزرگ شهری، ۴ مرکز بزرگ روستایی و ۱۲ روستایی کم ظرفیت روستایی و ۳۱ کافوی نوری در شهرستان رامسر فعال است.
وی افزود: این شهرستان ظرفیت ۶۰ هزار مشترک تلفن ثابت را دارد که تاکنون بیش از ۴۷ هزار خط ثابت به مشترکین ارائه شده است.

مقیمیان گفت:: در حوزه شهری رامسر و کتالم و ساداتشهر بیش از ۳۶ هزار مشترک و در حوزه بخش مرکزی نیز حدود ۱۱ هزار مشترک روستایی از تلفن ثابت استفاده میکنند

رییس مخابرات رامسر از وجود ۱۳ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در این شهرستان خبر داد و با بیام اینکه از این تعداد ۱۱ هزار مشترک شهری و ۲ هزار مشترک روستایی هستند، افزود: ۲۰ سایت ۴G و ۲۶ سایت ۳G و ۳۴ سایت ۲G و ۱۱ سایت GSM روستایی در شهرستان رامسر فعال است.

وی از پایان طرح بزرگ ارتباط فیبر نوری بین مراکز به متراژ ۱۳۸ کیلومتر خبر داد و گفت: ارائه دیتا در بستر فیبرنوری به ادارات رامسر به متراژ ۶۵۰۰ متر و نصب کافو‌های نوری در سطح شهرستان رامسر نیز مدت اخیر در حوزه مخابراتی اجرایی شد.

مقیمیان گفت:: طرح برقراری ارتباط فیبر نوری سایت‌های تلفن همراه به متراژ ۱۵ کیلومتر و برقراری ارتباط فیبر نوری دوربین‌های شهری نیز در رامسر اجرا شد.
رییس مخابرات رامسر نصب AG نوری در روستای لیماکش، نصب access نوری در روستای لیماکش، ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت پایدار و کاهش سرقت کابل مسی را از دیگر برنامه‌های این حوزه در شهرستان رامسر عنوان کرد.

وی افزود:طرح‌های نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت روی کافو‌های مسی و نصب تجهیزات wifi شهری در نقاط پرتردد بزودی در شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.

مقیمیان از توسعه و ارتقا سایت‌های ۳G و ۴G در مناطق شهری و روستایی، اجرای طرح شبکه دولت و طرح Frth در شهرستان رامسر خبر داد.
انتهای پیام/آ

وجود ۴۷ هزار مشترک تلفن ثابت در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار