مشکلات مسافربری از اصلی‌ترین مطالبات مردم شهرستان چادگان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:مشکلات مسافربری از اصلی‌ترین مطالبات مردم شهرستان چادگان است، این شهرستان از داشتن حداقل امکانات در این حوزه برخوردار نیست و همین باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری دیروز در دیدار با سرپرست فرمانداری چادگان اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی در روند رو به رشد حمل‌ و نقل جاده‌ای و به‌ تبع آن توسعه اقتصادی در سطح استان و شهرستان داشته باشد.

وی افزود: با توجه به توریستی بودن شهرستان چادگان قول مساعد می‌دهیم در ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای نوسازی ناوگان مسافربری و ایجاد شعبه با نظارت مستقیم و اقدامات جهشی وضعیت حمل‌ و نقل را به وضع مطلوبی برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان داشت: با جذب اعتبارات و خرید خودروهای جدید و جایگزین کردن خودروهای فرسوده روند توسعه زیرساخت حمل‌ و نقل در چادگان افزایش پیدا خواهد کرد.

علی استوار نیز در ادامه جلسه بیان داشت: مشکلات مسافربری از اصلی‌ترین مطالبات مردم شهرستان چادگان است، این شهرستان از داشتن حداقل امکانات در این حوزه برخوردار نیست و همین باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است که باید در نخستین فرصت چاره‌ای اندیشیده شود.

وی ادامه داد: گردشگری یکی از امتیازاتی است که این شهرستان دارد و داشتن ناوگان مسافربری یکی از خواست‌های اولیه شهرستان بوده که تاکنون محقق نشده است و من به عنوان خدمت‌گزار مردم تا حصول نتیجه از هیچ تلاشی در مدیریت استان دریغ نخواهم کرد و امید دارم این کار در کمترین زمان ممکن حالت اجرایی به خود بگیرد.

سرپرست فرمانداری چادگان گفت: شهرستان چادگان شامل دو شهر و دو بخش مرکزی و چناررود است که با داشتن طبیعت زیبا و حاشیه رودخانه زاینده‌رود در فصل تابستان به‌ طور متوسط بیش از 20 هزار مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور وارد این شهرستان می‌شوند، این مسأله می‌طلبد مسؤولان استان و شهرستان در راستای بهینه‌سازی حمل‌ و نقل جاده‌ای تدابیر ویژه‌ای بیندیشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار