معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمدخبر داد؛

تغییر ساعات کار اداری در 6 شهرستان کهگیلویه وبویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تغییر ساعات کار اداری در 6 شهرستان گرمسیری استان خبر داد.

تغییر ساعات کار اداری در 6 شهرستان کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  عزیز فیلی  معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ساعت شروع کار دستگاه های مختلف اجرایی در 6 شهرستان گرمسیری کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام، باشت و گچساران بر این اساس و از هفته آینده تغییر می کند گفت: ساعات کاری جدید در این 6 شهرستان از 6و نیم صبح تا 13و 30 دقیقه عصر خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: تغییر ساعات کار اداری در این شهرستان ها و در مناطق گرمسیری کشور بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ 13 خرداد امسال  است.

وی گفت: این تغییر با هدف کاهش مصرف انرژی برق و برای مناطقی که دمای بالاتر از 45 درجه سانتی گراد دارند، قابلیت اجرایی دارد.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به  اینکه روزهای پنجشنبه در این شهرستان ها نیز تعطیل خواهد بود  یادآور شد: شورای مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص تغییر ساعات کار اداری و همچنین تعطیلی روزهای پنجشنبه در شهرستان های سردسیری استان شامل بویراحمد و دنا با هماهنگی استاندار و مجموعه دولت و وزارت کشور در هفته آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

تعطیلی پنجشنبه های 6 شهرستان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.