مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد

برپایی 630 پایگاه جمع آوری فطریه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از برپایی 630 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم استان در روز عید فطر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرید محبی گفت: علاوه بر این تعداد پایگاه ها تعداد 60 هزار عدد پاکت برپایی 630 پایگاه جمع آوری فطریه در کهگیلویه و بویراحمدجمع ‌آوری زکات فطریه و کفارات نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعدادی از این پاکت ها در اختیار مردم کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و مابقی نیز به زودی توزیع خواهد شد.
محبی بیان کرد: مبالغ جمع ‌آوری ‌شده از محل زکات فطریه و کفارات در عید فطر امسال در کهگیلویه و بویراحمد در کوتاه ‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان این استان توزیع می‌ شود.
وی عنوان کرد: مهمترین موارد مصرف زکات فطریه شامل کمک به نیازمندان، ایتام و خانواده ‌های بی ‌سرپرست، سالمندان، بیماران، تأمین هزینه ازدواج زوج های جوان مستمند، تهیه سبد غذایی و کمک‌ های معیشتی است.
محبی ابراز داشت: عید فطر سال گذشته مردم کهگیلویه و بویراحمد پنج میلیارد و 110 میلیون ریال زکات فطریه و کفارات پرداخت کردند.
وی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه ‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان می توانند برای پرداخت زکات فطریه و کفارات خود از طریق شماره‌ گیری #5*5*074*8877* نیز اقدام کنند.
میزان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قیمت هر کیلوگرم گندم به عنوان قوت غالب مردم استان به ازای هر نفر 50 هزار ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/غ

 جمع آوری زکات فطریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.