کمیته امداد نهاد مناسبی برای پرداخت زکات فطریه مردم است

امام جمعه اردبیل گفت: من شخصاً زکات فطریه خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می کنم و از مردم نیز انتظار دارم این امر را انجام دهند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل دیروز در مراسم جشن گلریزان نشان محبت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،:اظهار داشت بنده شخصا هر سال زکات فطریه خود را به افراد نیازمند می‌دادم ولی امسال باتوجه به تخریب گسترده که علیه کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته زکات خود را به این نهاد مقدس پرداخت می‌کنم و از عموم مردم نیز تقاضا می‌کنم که زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از جنگهای روانی که اخیرا علیه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده حاصل تفکر اتاق فکر صهیونیست و آمریکاست که در صدد تخریب این نهاد مردمی و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همچنین افزود: توجه به ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام حسین علیه السلام نشان از فراگیری یک مکتب جهانی دارد و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیز نشان از یک اعتراض جهانی به استکبار و دشمنان اسلام دارد.

عاملی گفت: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که کشورهای عربی منطقه "بله، قربان" گوی آمریکا شده‌اند و تمامی کشورهای جهان به ایالتی از ایالتهای آمریکا تبدیل شده و تمامی برنامه‌ها و تصمیم‌گیریهای این کشورها با دخالت آمریکا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران تنها کشوری است که خود برای ملت و مملکت خود تصمیم می‌گیرد و این موضوع برگرفته از الگوی حضرت سیدالشهدا است که در برابر ظالم تسلیم نشد و این تفکر باعث شده است که 1400 سال استکبار جهانی خون مردم شیعه را بریزد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ولایت فقیه توانسته است در مقابل دشمنان اسلام و تشیع ایستادگی کند که در واقع ولایت فقیه ظهور غیرت الهی بوده و نجات دهنده اسلام است.

عاملی ادامه داد: مساعدت مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات صرفا در بحث عمرانی و دیوارسازی نیست بلکه کمک به توسعه و گسترش تفکر مکتب حضرت سیدالشهداست.

انتهای پیام/ع

پرداخت زکات فطریه به کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.