آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان برای روان سازی ترافیک در روز عید فطر

عوامل پلیس راهور زنجان برای روان سازی ترافیک خوردویی در سطح شهر به ویژه نقاطی که نماز عید سعید فطر برپا می شود آماده است.

آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان برای روان سازی ترافیک در روز عید فطرسرهنگ رمضان  آفریدون رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت: از صبح روز عید فطر محدودیت های ترافیکی به منظور روان سازی ترافیک در برخی از مسیرها پر تردد از سوی پلیس راهور  زنجان به اجرا در خواهد آمد تا نمازگزاران برای رسیدن به محل اقامه نماز عید فطر با مشکل  تردد مواجه نشوند.

وی افزود :طرح ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی  زنجان در مسیرهای ارتباطی متصل به مصلی شهر زنجان از مسیر شمال به جنوب یعنی از سمت میدان رسل به  سمت میدان تربیت یک طرفه است و رانندگان حق تردد ندارند.
 
سرهنگ آفریدون همچنین  ادامه داد: در هر نقطه از مسیرهایی که نماز عید فطر برپا می شود به ویژه  مسیرهای منتهی به امامزاده سید ابراهیم (ع) پلیس راهور این شهرستان حضور خواهد داشت و  آماده هست  تا با استفاده از توان و بکارگیری نیروهای توانمند خود روان سازی ترافیک را انجام دهد.

انتهای پیام /ن

 

نماز عید فطر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.