تیرماه سال جاری؛

ارومیه میزبان جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس

سیزدهمین جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس یازدهم تا چهاردهم تیرماه سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

ارومیه میزبان جشنواره  کشوری  الگوهای برتر تدریسولی حسینی معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورشی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: سیزدهمین  جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس ۱۱ تا ۱۴ تیرماه به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره ۲۵۶ دبیر و آموزگار از سراسر کشور در مقاطع ابتدایی و متوسطه، ۸ ناظر و ۵ نفر از اساتید کشوری حضور خواهند داشت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: این جشنواره در قالب اجرای طرح درس برتر و منتخب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی برای دبیران و آموزگاران تربیت بدنی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: جشنواره روش‌های برتر تدریس با رویکرد آموزشی، فعالیتی هدفمند است که درآن دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی توانمندی‌های خود را در زمینه اجرای کیفی تدریس درس تربیت بدنی به نمایش می‌گذارند.
وی با بیان اینکه طی این فرایند معلم برتر انتخاب و معرفی می‌شود؛ ادامه داد: هدف از اجرای این جشنواره کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش‌های برتر و خلاقانه تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگو‌های تدریس متناسب با ارزش‌های فرهنگی و تربیتی دین اسلام به دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی است.
حسینی افزود: اجرای کارگاه‌های آموزشی مرتبط با اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و متد‌های تدریس کاربردی با لحاظ ظرفیت‌های و محدودیت‌های مناطق محروم و حاشیه‌ای و اجرای بهینه کلاس تربیت بدنی با حداقل امکانات و تجهیزات از نقاط قوت و کاربردی این جشنواره است.
حسینی یادآور شد: در اختتامیه این جشنواره از ۳۲ نفر از دبیران و آموزگاران برتر کشور تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/ح


برگزاری جشنواره الگو‌های برتر تدریس در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.