ضرورت کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در فصل تابستان، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان براساس مصوبه هیات دولت، ملزم به کاهش حداقل ۱۰ درصدی برق مصرفی خود هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان درجلسه شورای مدیریت بحران کردستان گفت: با توجه به احتمال کمبود انرژی در فصل تابستان، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان براساس مصوبه هیات دولت، ملزم به کاهش حداقل ۱۰ درصدی برق مصرفی خود هستند.

هیوا لهونیان افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در پایان وقت اداری سیستم سرمایشی خود را خاموش کرده و سپس اداره را ترک کنند ضمن اینکه یک ساعت قبل از شروع کار سیستم سرمایشی را روشن و ۱.۵ ساعت قبل از اتمام وقت اداری سیستم سرمایشی خود را خاموش کنند.

وی افزود: دستگاه‌ها باید یک نفر را به عنوان مدیر انرژی به شرکت توزیع برق استان معرفی کنند تا شرکت در دوره‌های آموزشی صرفه جویی در مصرف برق و راهکار‌های کاهش مصرف را فرا گیرد و به سایر کارکنان آموزش دهد.

لهونیان اظهار داشت: با همکاری شرکت نفت سوخت مورد نیاز برای مولد‌های برقی ادارات تامین شود و از اول تیر در ساعت‌های که اعلام می‌شود این مولد‌ها را وارد مدار تولید برق کنند.

وی درپایان با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به کارکنان ادارات برای صرفه جویی در مصرف برق داده شود تا بدون هیچ مشکلی تابستان را پشت سر بگذارنیم، افزود: ادارات دولتی به عنوان بخشی از جامعه باید مصرف انرژی را کنترل کنند.

 


انتهای پیام/ی

 

ضرورت صرفه جویی در مصرف برق

برچسب ها: استانداری ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.