اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطربه گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه دار استان اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده مردم روزه دار در نماز پرفیض عید سعید فطر تمهیدات ترافیکی در شهرهای استان اعمال می شود.

وی گفت: به جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن نماز روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه که در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی برگزار می شود، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۵:۳۰ روز عید سعیدفطر تا پایان مراسم اعمال می گردد.

این مقام انتظامی بیان کرد: به جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان محدودیت ترافیکی در تمامی معابر و ورودی های منتهی به بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی محل اقامه نماز از جمله تقاطع چهار راه بسیج، تقاطع خیابان آتش نشانی و تقاطع خیابان دادگستری اعمال خواهد شد.

شیری در پایان از مردم خوب و ولایت مدار استان خواست به جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نموده و همانند گذشته با ماموران مجموعه راهنمایی و رانندگی استان همکاری داشته باشند و از توقف های دوبله و توقف هایی که منجر به سد معبر در اطراف خیابان ها و کوچه های مسجد جامع می شود، جداً خودداری نمایند.

 

انتهای  پیام/ز



محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار