استان سمنان مقصدی تازه در بیلبوردهای جاده ای

بیلبوردهای جاده ای استان سمنان در مسیر تهران - مشهد با شعار" استان سمنان مقصدی تازه" تغییر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بیلبوردهای جاده ای در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با شعار "استان سمنان مقصدی تازه"،"Iran Semnan 2020" و "قلبمان می‌تپد با یوزهای ایرانی"، تغییر کرد.

وی هدف از تغییر تبلیغات بیلبوردهای جاده ای را جذب هر چه بیشتر گردشگران به استان سمنان ، ایجاد شور و نشاط در هم استانی ها و گردشگران و اعلام همدلی مردم استان سمنان با بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه فرارسیدن جام جهانی اعلام کرد.

استان سمنان به عنوان یکی از مقاصد مهم سفر گردشگران داخلی و خارجی انتخاب می‌شود

جهانشاهی با بیان اینکه استان سمنان تا سال 1400 به عنوان یکی از مقاصد مهم سفر گردشگران داخلی و خارجی انتخاب می‌شود، گفت: این استان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، می‌تواند مقصد جذابی برای گردشگران باشد.

وی با بیان اینکه این استان یکی از مهم‌ترین زیستگاه های یوز پلنگ آسیایی است، افزود: جاذبه‌های طبیعی و برخورداری این استان از گونه‌های نادر جانوری و پرندگان نادر، یکی از قابلیت‌های خاص این استان برای جذب گردشگر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: تغییر بیلبوردهای جاده ای، انجام تبلیغات در اماکن پربازدید از جمله فرودگاه‌ها، متروی تهران، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و شبکه‌های استانی و برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی از جمله برنامه‌های در دست اجرا برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان است.

گفتنی است ، استان سمنان دارای بیش از یک هزار اثر تاریخی و طبیعی شناسایی شده است که بیش از 800 اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار