استفاده از نماد نازی ها توسط نظامیان استرالیایی در افغانستان

استفاده از نماد نازی ها توسط نظامیان استرالیایی در افغانستان با واکنش های گسترده منفی رسانه ای در این کشور روبه رو شده است به گونه ای که مالکوم ترنبول نخست وزیر مجبور به محکوم کردن این اقدام شد.

استفاده از نماد نازی ها توسط نظامیان استرالیایی در افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از نماد نازی ها توسط نظامیان استرالیایی در افغانستان با واکنش های گسترده منفی رسانه ای در این کشور روبه رو شده است به گونه ای که مالکوم ترنبول نخست وزیر مجبور به محکوم کردن این اقدام شد.

در پی انتشار برخی تصاویر مربوط به نصب پرچم 'سواستیکا' به عنوان نماد جنایتکاران نازی بر روی یکی از خودروهای نظامیان این کشور درافغانستان ، ترنبول این اقدام را تقبیح کرد.

ترنبول در واکنش به این موضوع گفت افزود: این اقدام کاملا غیر قابل قبول در سال 2007 در جریان ماموریت نظامیان استرالیا در افغانستان رخ داده است.

رسانه های استرالیایی به نقل از برخی مقام های نظامی که نام آنها را ذکر نکردند، گزارش دادند:این اقدام بدون دخالت فرماندهان نظامی رخ داده و به افرادی که مسئول این اقدام بودند هشدار داده شد.

فاش شدن این رسوایی تاکنون پیامدهای گسترده رسانه ای برای استرالیا به همراه داشته است.

ترنبول در واکنش به پیگیری های رسانه ای به خبرنگاران گفت : این اقدام کاملا اشتباه بوده و در آن موقع با واکنش فرماندهان روبه رو شده است.

بر اساس تصاویر منتشره تعدادی از سربازان استرالیایی درحالی بر روی یکی از خودروهای نظامی در افغانستان نشسته اند، که پرچم گروه نازی های آلمان بر روی آن نصب شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.