جابجایی نمازگزاران عید فطر با اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از سرویس دهی ویژه این شرکت در روز عید سعید فطر برای جابجایی نمازگزاران به مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

سید مهدی علاالدینی  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ضمن  تبریک به مناسبت فرارسیدن عید فطر گفت : به منظور برگزاری مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر و در راستای حضور گسترده نمازگزاران    از ساعت6:30 بامداد روز عید اتوبوس های این شرکت از میادین اصلی و مبادی خطوط اتوبوسرانی به سمت مصلي بزرگ امام خميني (ره ) سرویس دهی می کنند.

وی افزود : در همین راستا با برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده شهروندان می توانند برای سهولت و دسترسی ایمن از طریق میادین اصلی شهر اقدام نمایند.

علاالدینی ضمن تشریح تمهیدات روزعید فطربا بیان اینکه شهروندان می توانند در میادین اصلی ،از جمله، میدان جمهوری اسلامی(دروازه تهران)،میدان قدس ،میدان لاله و چهارراه جهاد از این خدمات بهره مند شوند، اضافه کرد: علاوه بر اتوبوس های مستقر در میادین مرکزی شهر سایر خطوط از جمله خطوط تندرو  با فاصله زمانی کمتر  و با هدف به موقع رسیدن شهروندان را به محل  مصلی بزرگ اصفهان همراهی می نمایند.

وی در پایان از فعال بودن مترودر این روز پرداخت و گفت: فعالیت مترونیز در خط یک از ساعت 7صبح در کلیه ایستگاه ها، آماده سرویس دهی به همشهریان عزیزاست.

 

انتهای پیام /س

آمادگی اتوبوسرانی اصفهان برای سرویس دهی عید فطر

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار