همکاری مشترک پلیس مازندران با تهران قاچاقچیان موادمخدر را به دام انداخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از توقیف خودروی حامل ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در تقاطع پلیس راه ساوه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر، موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دریافتند، متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر می‌کند.

سرهنگ ثقفی گفت: با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه روز گذشته با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در عملیاتی مشترک در تقاطع پلیس راه ساوه خودروی مورد نظر را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، افزود: در بازرسی از این خودرو بیش از ۶۰ کیلوگرم کشف شد و راننده خودرو به عنوان متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر شد.

وی گفت: خودرو به پارکینگ منتقل شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/آ

توقیف خودروی حامل ۶۰ کیلوگرم تریاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار