رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ خبر داد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی طی 48 ساعت

سرهنگ کاظمی از دستگیری کلاهبرداری که با افتتاح چند کارت عابر بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان ساکن تهران مشخص شد که یک میلیارد ریال وجه نقد از حسابش خارج شده و با توجه به این تفاسیر بررسی ماموران برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که برداشت‌ها از طریق پایانه یک نمایشگاه واقع در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور انجام شده است که با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی ماموران با نیابت قضایی به آن محل اعزام شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: مالک نمایشگاه در برابر سوالات پلیس اظهار داشت که فردی با ارائه کارت ملی و شناسنامه به بنگاهش مراجعه کرده و ضمن خرید یک دستگاه خودرو سواری مبلغ یک میلیارد ریال کارت کشیده و مابقی را به صورت چک دریافت کرده است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: در پیگیری‌های لازم از مشخصات ارائه شده به مالک نمایشگاه مشخص شد که این متهم پس از افتتاح چند حساب بانکی با هویت‌های جعلی مختلف، چکی را که از نمایشگاه دار گرفته به یکی از آن حساب‌ها واریز کرده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی پس از ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی محل اختفای متهم در میدان فاطمی تهران شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی این متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، پنج عدد کارت عابر بانک جعلی با نام‌های مختلف و همچنین تعدادی زیادی مدارک و اسناد هویتی جعلی و مسروقه کشف که ضمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر در اختیار داسرا قرار گرفت.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی طی 2 روز کار تحقیقاتی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار