با مخترعین ایرانی؛

نرم افزار‌هایی که اجازه نمی‌دهند شما ورشکسته شوید

یکی از استارت‌آپ‌ها نرم افزار حسابداری را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید از میزان حساب‌های خود مطلع شوید.

بنرم افزارهایی که اجازه نمی‌دهند شما ورشکسته شویده گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و طرح‌های خدماتی استارت‌آپ‌ها بپردازد.

تمام بنگاه‌های تجاری برای آن که بتوانند میزان دخل و خرج خود را حساب کنند و خیالشان از بابت ورشکسته شدن یا کمبود پول در آخر ماه راحت شود باید  حسابداران خبره را استخدام کنند  یا از نرم‌افزارهایی که در حوزه حسابرسی طراحی شده‌اند، بهره‌ ببرند.

امروزه نرم‌افزارها و سامانه‌های گوناگونی در حوزه حسابداری و حسابرسی طراحی و تولید شده است اما یکی از استارت‌آپ‌ها نرم افزاری را طراحی کرده که به کمک آن می توان عملکرد هر شخص و کالا در یک بنگاه تجاری را بر روی یک نمودار نشان داد و آن را مورد بررسی کرد.

این نرم افزار حسابداری می‌تواند تمام کالاها را از یکدیگر تفکیک کند و آن‌ها را مطابق با خصوصیاتشان  ثبت کند؛ برای مثال اگر کالا یک دستکش است می‌توان آن را در حوزه‌های مختلف رنگ، مدل و سایز تقسیم‌بندی کرد.

 امنیت چک‌های خود را به کمک نرم افزارهای استارت‌آپی بالا ببرید

همچنین از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار سیستم حسابرسی  و دفترداری و امنیت بسیار بالا است به گفته سازنده این استارت‌آپ امنیت این نرم افزار بسیار بالا است و کاربران می توانند با خیال راحت چک‌های دریافتی و پرداختی خود را در آن ثبت کنند.

در این نرم افزار می‌توانید به راحتی هر چه تمام تر انتقال وجه را انجام دهید و انبار خود را لحظه به لحظه چک کنید همچنین این نرم افزار قابلیتی را فراهم کرده است که در آن می‌توانید گردش حساب‌های بانکی یا صندوق‌های خود را داشته باشید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار