بسته ورزشی پنج شنبه 24 خرداد ماه 97

با بسته ورزشی پنج شنبه 24 خرداد ماه 97، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات فوتسال شهرستان بافت، رقابت های فوتسال جام رمضان بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر، مسابقات ورزشی بانوان در شهرستان جیرفت و مسابقات شطرنج جام رمضان در شهرستان بردسیر از جمله اخباریست که در این بسته به آنها پرداخته شده است.

باشگاه آریا قهرمان مسابقات فوتسال بافت

مسابقات فوتسال شهرستان بافت، جام" تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" با قهرمانی باشگاه آریا به کار خود پایان داد.

پوریا جلالی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بافت، با حضور ۱۶ تیم، به مدت یک ماه در سالن نبی اعظم برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در مرحله ی فینال، طی یک بازی پرگل، حساس و پربرخورد که در وقت عادی ۱۰ گل در برداشت، تیم باشگاه آریا موفق شد تیم فجر را در ضربات پنالتی شکست دهد.

جلالی تصریح کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم بزنجان در دیداری نزدیک تیم یاران حمید را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.

شهرداری نظام شهر قهرمان رقابت های فوتسال جام رمضان بخش روداب شرقی نرماشیر

مسابقات فوتسال بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر ، جام" تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" با قهرمانی شهرداری نظام شهر به پایان رسید.

دریجانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر با حضور ۱۴ تیم از ابتدای ماه رمضان در نظام شهر آغاز شد که تیم ها در دو گروه ۷ تیمی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در نهایت، تیم های شهرداری نظام شهر و شهدای مشک به فینال مسابقات راه یافتند که در بازی فینال تیم شهرداری نظام شهر توانست به مقام قهرمانی رقابت ها دست یافت و تیم های شهدای مشک و کل آباد به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

معرفی نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی بانوان در جیرفت

رقابت های طناب زنی، طناب کشی و مچ اندازی بانوان شهرستان جیرفت، جام" تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

سلحشور سالاری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات ورزشی بانوان جیرفت در رشته های طناب زنی، طناب کشی و مچ اندازی با حضور 150 نفر از بانوان ورزشکار این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات مفرح با همکاری هیئت ورزش های همگانی و انجمن های ورزشی و استقبال جمع کثیری از خانواده ها در بوستان شقایق های ملنتی جیرفت انجام شد.

سالاری تصریح کرد: در پایان نتایج زیر حاصل شد:

طناب کشی:

تیم اول: راهیان نور

تیم دوم: نیلوفران آبی

مچ اندازی:

1 . نوشین محبی

2 . حدیثه شهدادی

3 . الهام برخوری

طناب زنی:

1 . زهرا توکلی

2 . فاطمه پارسا

3 . نگار سلطانی

پایان مسابقات شطرنج جام رمضان در بردسیر

مسابقات شطرنج بردسیر جام" تکریم رمضان با ورزش و یادمان حضرت امام خمینی (ره)" در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

احسان بنی اسد، رییس هیئت شطرنج شهرستان بردسیر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در پایان نتایج زیر حاصل شد:

رده بندی نهایی آقایان

1 . محمدمحسن خسروی

 2 . علی سالاری

3 . مجتبی امامی

در بخش جوایز ویژه

امیرحسین بیرمی نیا بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال

امیر علی کدخدازاده بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال

رده بندی نهایی بانوان

1 . مریم ولی شاهی

2 . المیرا بیرمی نیا

3 . عالیه رمضانی

در بخش جوایز ویژه

آتیه سادات حسینی بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال

آیدا کوهستانی بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های جام رمضان استان کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار