سفرهای عجیب هواداران فوتبال به روسیه

هواداران مشتاق فوتبال با روش های متفاوت و گاهی اوقات عجیبی خود را به روسیه رسانده اند تا شاهد دیدارهای جام جهانی 2018 شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  رقابت های جام جهانی 2018 از امروز در روسیه آغاز می شود و هزاران هوادار از سراسر جهان خود را به این کشور رسانده اند تا از نزدیک شاهد این رویداد معتبر باشند.
در میان کسانی هستند که شیوه های غیرمعمولی را برای سفر خود انتخاب کرده اند.
یک هوادار آرژانتینی و یک هوادار عربستانی دوچرخه خود را به روسیه رسانده اند تا تیم های محبوب را تشویق کنند.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


سانتیاگو رئال، هوادار آرژانتینی است که با دوچرخه خود را به روسیه رساند تا دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال را تماشا کند.

سفرهای عجیب هواداران فوتبال به روسیه

وی در این باره گفت: سه ماه قبل از بوینس آیرس به اسپانیا آمدم و از آنجا با دوچرخه راهی روسیه شدم. در این مسیر از کشورهای فرانسه، سوئیس، آلمان، اتریش، چک، لهستان، لتونی، لیتوانی، استونی و فنلاند گذشتم و سپس وارد سن پترزبورگ شدم. از آنجا نیز به مسکو آمدم. هر روز با توجه به هوای آفتابی یا بارانی 90 تا 120 کیلومتر را با دوچرخه طی می‌کردم.

این هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: هزینه این سفر روزانه من پنج یورو بود و در طول مسیر کشورهای مختلف فقط دو بار در خوابگاه اقامت کردم. سایر شب‌ها یا در جنگل چادر می‌زدم یا کسی مرا به خانه‌اش دعوت می‌کرد. حتی در سوئیس برای من درآمدزایی کردند. یک خانواده در سوئیس وقتی متوجه شدند عکاس هستم یک مشتری برایم آوردند.

سانتیاگو رئال در دو ماه نخست سفرش به روسیه تنها بود اما در پراگ، پایتخت جمهوری چک با هوادار فوتبالی مواجه شد که او نیز قصد سفر به روسیه با دوچرخه را داشت. سپس آنها با یکدیگر در ادامه مسیر همراه شدند.

 

سفرهای عجیب هواداران فوتبال به روسیه

 

فهد الیحیی دیگر هواداری است که تصصمیم گرفته با دوچرخه راهی روسیه شود. این هوادار عربستانی 5145 کیلومتر رکاب زده و از چهار کشور عبور کرده است تا خود را به مسکو برساند، جایی که او در اولین روز بازی ها شاهد دیدار افتتاحیه میان تیم ملی کشورش و تیم میزبان باشد.
این هوادار 28 ساله مسافت کشورش تا روسیه را در 75 روز طی کرده است . وی حتی در طول راه، به علت تصادف با یک کامیون دچار از ناحیه سر و گردن هم مصدوم شده بود.
اما پس از پیروزی تیم ملی با دوچرخه سواری تا سال 2018، الایحیا طرح های جایگزین برای سفر بازگشت را ارائه می دهد. همانطور که او با یک لبخند توضیح داد: "این دوچرخه سواری بسیار طولانی است و من به جای آن به ریاض پرواز خواهم کرد."
این دوچرخه سوار 28 ساله به سایت فیفا گفت: : "من این سفر را انجام دادم تا بتوانم از فالکون های سبز (لقب تیم ملی عربستان) در جام جهانی حمایت کنم."
این هوادار عربستانی با حضور در کمپ تیم ملی کشورش در سن پترزبورگ مورد استقبال مسئولان و اعضای تیم قرار گرفت.وی گفته است با هواپیما به کشورش باز خواهد گشت.


انتهای پیام/


سفر با دوچرخه به روسیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار