پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان بسکتبال مشهد

مسابقات بسکتبال جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان بسکتبال مشهد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان بسکتبال مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک گفت: مسابقات بسکتبال جام رمضان در در دو بخش آقایان و بانوان به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک، هیئت بسکتبال استان و هیئت بسکتبال مشهد برگزار گردید.
 
حسن نوری افزود:در بخش آقایان که با حضور 10 تیم آغاز شد پس از انجام 24 مسابقه در دو گروه 5 تیمی، تیم پیتزا فرنو مقام اول، شرکت عمران گلبهار مقام دوم و تیم ضیا اسپرت مقام سوم را کسب نمودند.

وی گفت: در بخش بانوان در قالب تیم‌های سه نفره،در رده سنی زیر 14 سال آغاز شد. در این رده سنی، 15 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ و در نهایت تیم ویستا 12 مقام اول، تیم نوآوران مقام دوم و تیم آریان مقام سوم را کسب نمود.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی و مشارکت شهرداری منطقه یک افزود: در رده سنی آزاد رقابت‌ها از 12 خرداد با رقابت 16 تیم آغاز شد و در نهایت تیم‌های بجنورد الف.، صبا و صدف به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
 
انتهای پیام//ع.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.