رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی؛

برای ۳۶۶۲ نفر در سال ۹۶ فرصت اشتغال خانگی ایجاد شده است

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سال ۹۶ با صدور ۲۱۱۶ مورد مجوز اشتغال خانگی برای افراد متقاضی، برای ۳۶۶۲ نفر در سطح استان، فرصت اشتغال ایجاد شده است.

برای ۳۶۶۲ نفر در سال ۹۶ فرصت اشتغال خانگی ایجاد شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمیدرضا رجوعی افزود: بیشترین تعداد مجوز صادر شده در مشهد و شهرستان‌های سبزوار، قوچان، درگز، مه ولات و تربت جام و اغلب در زمینه دوخت لباس  و فرش دستباف بوده است.

وی گفت: در سال گذشته، تعداد 1204 نفر در استان، به منظور بهره مندی از تسهیلات با تعرفه سود بازپرداخت 4 درصد به مبلغ بیش از 14 هزار میلیون ریال به بانک معرفی شدند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: پیشنهاد ایجاد 5 رشته جدید کسب و کار مشاغل خانگی جهت تصویب در کارگروه کارشناسی و تخصصی اشتغال استان، ارائه شده است.

رجوعی با اشاره به مشارکت فعال تعدادی از پشتیبان‌های مشاغل خانگی و عرضه محصولات تولید شده در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا گفت: همچنین بیش از 55 نفر از افراد دارای مجوز مشاغل خانگی با هدف توزیع کالای ایرانی، در روزبازار‌های شهرداری حضور یافتند.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.