آغاز طرح تابستانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با شروع موج اول سفر‌های تابستانی این طرح از امروز اغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

حسن مصفا با بیان اینکه در این طرح ۱۵۷ امدادگر و نجاتگر به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌دهند افزود: ۳۰ پایگاه ثابت و سیار جاده ای، ساحلی و کوهستان به صورت شبانه روزی در این طرح فعال هستند.

وی گفت:: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این طرح با برخورداری از ۶۲ دستگاه خودرو در قالب آمبولانس، خودروی نجات، وانت و سواری، به همراه یک فروند چرخ بال آماده خدمات رسانی در حوادث احتمالی است.

مصفا افزود: ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه، رهاسازی و نجات مصدومان در تصادفات احتمالی و اسکان مسافران در راه مانده در نقاط مختلف استان از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر است.

وی تاکید کرد: ۲۲ محل در سیستان و بلوچستان برای اسکان اضطراری مسافران آماده و کاملا تجهیز شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اتاق کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان (EOC) نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی در حوادث ترافیکی و طبیعی است.

انتهای پیام/ع

اجرای  طرح تابستانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: امداد ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار