در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۲۵ هزار ایرانی روز عید فطر در عتبات عالیات حضور دارند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حضور ۲۵ هزار نفر از زائران ایرانی در روز عید سعید فطر در عتبات عالیات خبر داد.

۲۵ هزار ایرانی روز عید فطر در عتبات عالیات حضور دارندمرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آخرین گروه زائران ایرانی در ماه مبارک رمضان امروز پنجشنبه (بیست و سوم خرداد) به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار در حال حاضر ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات عالیات حضور دارند و این آمار تنها آمار تعداد افرادی است که در قالب کاروان‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت به عتبات اعزام شده‌اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در تشریح زمان بازگشت زائران ایرانی که در ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، گفت: بازگشت آخرین گروه‌های زائران ایرانی اعزامی به عتبات از فردا جمعه بیست و چهارم خرداد ماه و همزمان با عید سعید فطر آغاز می‌شود و تا پایان هفته اول ماه شوال نیز ادامه خواهد داشت.

آقایی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه سفر سایر زائران ایرانی در ماه مبارک رمضان بدون هیچ مشکلی انجام شد و تا کنون مشکل خاصی برای این افراد پیش نیامده است.

وی یادآور شد: زائرانی که در قالب کاروان‌های زیارتی مجاز تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف می‌شوند خدمات مورد نیاز در عتبات را به صورت استاندارد دریافت می‌کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی، از مزایای بیمه بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: ۱۰ هزار نفر از زائران ایرانی فردا روز عید سعید فطر را در کربلا حضور دارند و ۱۵ هزار زائر دیگر نیز در نجف حاضر هستند.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: همه زائران ایرانی که در طول ماه مبارک رمضان سال جاری به عتبات عالیات اعزام شده بودند، به دو شهر زیارتی کاظمین و سامرا نیز مشرف شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار