بن عطیه: مقابل ایران حرف های زیادی برای گفتن داریم/برای گردش به روسیه نیامده ایم

مدافع تیم ملی مراکش گفت: در بازی فردا مقابل تیم ملی ایران حرف های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت  OneFootballبن عطیه مدافع تیم ملی مراکش در نشست خبری پیش از بازی با ایران در جام جهانی 2018 گفت:ما ۲۰ سال پس از جام جهانی فرانسه دوباره به جام جهانی آمده ایم و این عالی است. امیدوارم فردا بتوانیم گل بزنیم تا به اهداف خودمان دست یابیم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مدافع تیم ملی مراکش در مورد تلاش زیاد تیمش برای صعود به جام جهانی گفت: در فوتبال به چیزی می‌رسید که شایسته‌اش هستید، ما برای صعود تلاش زیادی کردیم و می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم به نظرم ما شایسته احترام هستیم. 

بن عطیه درباره بازی فردای تیم ملی مراکش مقابل ایران گفت: تمرکز 100 ما بر بازی های پیش رو در جام جهانی است. من اهل پیش گویی و این گونه مسائل نیستم اما با قاطعیت می گویم که ما برای گردش به روسیه نیامده ایم و حرف های زیادی برای گفتن داریم.

او همچنین با اشاره به دفاع مستحکم تیم ملی مراکش عنوان کرد: ما قبلا خودمان را در بازی های مقدماتی جام جهانی ثابت کرده ایم. در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و حتی یک گل هم از حریفان دریافت نکردیم. بازیکنان ما می دانند که چگونه روحیه و اتحاد تیمی شان را حفظ کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بن عطیه در پایان با تمجید از سرمربی تیم ملی مراکش گفت: رنارد مربی سخت کوشی است که در مدت حضورش بر نیمکت مراکش توانست بازیکنان را به خوبی با توانایی هایشان آشنا کند.

 

انتهای پیام/

اظهارات بن عطیه درباره بازی با ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار