راموس: شاید در تشییع جنازه اسپانیا شرکت کرده اید/ لوپتگی رفت اما هدفمان تغییر نمی کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: شاید اینگونه به نظر می آید که در تشییع جنازه ما شرکت کرده اید اما می خواهیم در پایان جام لبخند بزنیم

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرخیو راموس در نشست خبری دیدار تیم های اسپانیا و پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: شاید در آغاز جام جهانی این گونه به نظر برسد که در مراسم تشییع جنازه تیم ملی اسپانیا شرکت کرده ایم اما می خواهم در پایان رقابت ها تیمی باشیم که لبخند می زنیم.به هیچ وجه شرایط خوشایندی نداریم اما باید باید این از لحظه عبور کنیم و صفحه جدیدی را ورق بزنیم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: لوپتگی، بخشی از کار فوق العاده ما بود اما هیچ چیز بالاتر از تیم ملی اسپانیا نیست. بدون شک هیچ کسی برای عبور دادن تیم ما از این وضعیت دشوار بهتر از فرناندو هیه رو نیست.

راموس درباره ارزیابی اش از برکناری خولن لوپتگی گفت: نباید کار دیگران خارج از زمین فوتبال را ارزیابی کنیم و تنها باید روی جنبه های ورزشی و داخل زمین متمرکز شویم. در زمین می توان پاسخ منتقدان را داد اما باید زودتر به این امر پایان دهیم تا شرایط تغییر کند. زمانیکه جام جهانی تمام شود، هر کسی می تواند هرچه دلش می خواهد بگوید.

او درباره احتمال ایجاد ۲ دستگی در رختکن تیم ملی اسپانیا پس از اخراج خولن لوپتگی تصریح کرد: بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی، بهترین اتفاقی است که می تواند در زندگیتان رخ بدهد. اتفاق اخیر سبب شد متحدتر شویم و هیچ چیزی نمی تواند تیم ما را تغییر بدهد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

راموس خاطرنشان کرد: هیچ اختلافی در رختکن ما وجود ندارد. برنامه تیم عوض نشده است. هرچند لوپتگی رفت و هیرو آمد اما هدفمان مانند گذشته است. برای قهرمانی در جام جهانی هستیم. اتفاقاتی که روز گذشته افتاد، عجیب و البته احساسی بود و لحظاتی آسانی نداشتیم اما این موضوع اتحادمان را بیشتر کرد.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا درباره تقابلش با کریستیانو رونالدو در بازی مقابل پرتغال گفت: ترجیح می دهم رونالدو هم تیمی ام باشد تا اینکه روبرویش قرار بگیرم. او بازیکن بسیار بزرگ است و یک تهدید واقعی برای تیم ملی اسپانیا محسوب می شود.

انتهای پیام/

 اظهارات سرخیو راموس در نشست خبری دیدار اسپانیا و پرتغال


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار