مراسم معارفه سرمربی جدید رئال مادرید برگزار شد

لوپتگی: انتظار داشتم روبیالس نسبت به خبر توافق من با رئال لطیف تر عمل کند

سرمربی جدید رئال مادرید گفت: انسان وفاداری هستم اما انتظار داشتم روبیالس نسبت به خبر توافق من با رئال لطیف تر عمل کند.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم معارفه خولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید ساعتی پیش برگزار شد. این درحالی است که لوپتگی به دلیل افشای عقد قراردادش با کهکشانی ها ۲ روز پیش و در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از سرمربیگری لاروخا برکنار و مجبور شد از کمپ کراسنودار به مادرید بازگردد.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید. 

خولن لوپتگی پس از برگزاری مراسم معارفه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم و به دلیل اعتماد باشگاه رئال مادرید به من از فلورنتینو پرز تشکر می کنم. پس از مرگ مادرم، روز گذشته غم انگیزترین روز زندگی‌ام بود اما امروز(پنج شنبه) شادترین روز عمرم است.

او ادامه داد: از زمان ورود به باشگاه رئال انرژی مضاعفی گرفتم و از این انگیزه برای تشکیل تیمی قدرتمند استفاده می کنم. خودم را عضوی از خانواده بزرگ رئال مادرید می دانم و برای کسب تمام جام ها تلاش می کنم. خوش شانس هستم که برای چندمین بار در رئال مادرید کار می کنم.

لوپتگی تصریح کرد: درک شفافی از وفاداری دارم و بدون شک بازی اسپانیا و پرتغال را می‌بینم. با وجود اتفاق های اخیر اطمینان دارم اسپانیا جام جهانی خوبی پیش رو دارد و جام را به اینجا می آورد. اگر در تیم ملی دنبال کسب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بودم می خواهم با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان و لالیگا شوم.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا درمورد دلیل اخراجش از این تیم گفت: روبیالس، نخستین کسی بود که از توافق من با رئال مادرید مطلع شد. اگر به گذشته بازگردم بازهم صادقانه و شفاف برخورد می کنم و البته تلاش دارم نظر روبیالس را تغییر بدهم. انتظار داشتم او با لطافت بیشتری با موضوع برخورد کند. می‌خواستم در نشست مطبوعاتی کنار او باشم اما نشد و نمی‌دانم در آن نشست چه اتفاقی رخ داد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.



او افزود: فکر نمی کنم اخراج از تیم ملی تحقیرآمیز باشد و البته همه چیز شفاف بود. بازیکنان با خبر سرمربیگری من در رئال کنار آمدند و بهترین تمرین را انجام دادند. اتفاقی که برای من رخ داد پیش از این در تیم‌های ملی دیگر هم اتفاق افتاده بود اما نمی‌دانم چرا روبیالس اینگونه با آن برخورد کرد. اطمینان دارم انسان وفاداری هستم چراکه این ویژگی را در رئال مادرید آموختم.

سرمربی جدید رئال مادرید درمورد احساسش از کار کردن با رونالدو اظهار داشت: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است و همیشه می خواستم مربی چنین بازیکنی باشم که سرنوشت بازی را تغییر می دهد.

انتهای پیام/

اظهارات لوپتگی درباره حضورش در رئال مادرید 

 

مراسم معارفه لوپتگی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار