ترامپ، رئیس کمیسیون اروپا را قاتل وحشی خطاب کرد!

رییس جمهور آمریکا ژان کلود یونکر را "یک قاتل وحشی" نامید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رويترز، ژان کلود یونکر -- رئیس کمیسیون اروپا -- در دوره ای که نخست وزیر لوکزامبورگ بود و در حال حاضرکه ریاست کمیسیون اروپا را بر عهده دارد القاب مختلفی داشته است اما احتمالا هیچگاه حتی تصور نمی کرده روزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا او را «یک قاتل وحشی» بنامد.

یونکر که هفته گذشته در نشست سران گروه هفت کشور صنعتی در کانادا شرکت کرد، در نشست مجمع منطقه‌ای ایالت باواریا در مونیخ آلمان در رابطه با رویارویی خود با ترامپ صحبت کرد.

وی گفت «ترامپ به من گفت، ژان کلود، تو یک قاتل وحشی هستی. این اولین باری است که لوکزامبورگ به چنین تهدیدی برای آمریکا تبدیل شده است. من فکر می کنم ترامپ قصد داشت از من تعریف کند. البته مطمئن نیستم.»

اعضای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه به اتفاق آراء طرحی را تصویب کردند که به موجب آن این اتحادیه بر سه میلیارد و سیصد میلیون دلار از محصولات تولیدی آمریکا تعرفه وضع می کند.این اقدام متقابل و تلافی جویانه اتحادیه اروپا در واکنش به تصمیم دولت ترامپ برای وضع تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم از این اتحادیه صورت گرفت.

انتهای پیام/

توهین ترامپ به رییس کمیسیون اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار