امام جمعه تبریز:

امریکا نماد بد عهدی و تجسم عینی پیمان شکنی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت :امریکا نماد بد عهدی و تجسم عینی پیمان شکنی است و نباید به چنین دولت مستکبری اعتماد کرد.

زیر بار ذلت امریکا نمی رویمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،امروز در خطبه های با اشاره به مذاکرات روسای جمهور امریکا و کره شمالی در هفته گذشته گفت : کره شمالی باید از سابقه بد عهدی امریکا در مذاکرات هسته ای با ایران آگاه و هوشیار باشد و عبرت بگیرد.


خطیب نماز عید سعید فطر ادامه داد : ترامپ تلاش می کند با هیاهو ، این مذاکرات را پیروزی بزرگی جلوه بدهد ولی هنوز راه درازی برای تحقق این مذاکرات وجود دارد و دنیا بداند رییس جمهور امریکا نماد ریاکاری و رفتارش متقلبانه است.


وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالگرد شهادت شهدای موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد : شهدای موتلفه نمادهای عزت و اقتدار ایران هستند و در راه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاشها و مجاهدتهای زیادی انجام دادند.


امام جمعه تبریز هفته جهاد کشاورزی را هم گرامی داشت و افزود : جهاد کشاورزی بازوی نظام اسلامی برای رسیدن به خودکفایی است.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : مسئولان کشور باید برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها تدبیر کنند.


وی با تبریک عید سعید فطر ادامه داد : لازم است مسلمانان عید فطر را بزرگ بدارند چرا که عید فطر عید رحمت ، نعمت ، برکت و مغفرت و روز بیداری انسانهاست.

 

انتهای پیام/

 

زیر بار ذلت امریکا نمی رویم

برچسب ها: امام جمعه ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار