آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

گرت بیل در رئال مادرید ماندگار شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به ماندن گرت بیل در تیم رئال مادرید است.این بازیکن به تازگی پس از آن که لوپتگی ،سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد، تصمیم گرفت تا در این تیم بماند و از رفتن به لیگ برتر جزیره منصرف شود.بیل پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفته بود رئال مادرید را به مقصد یکی از تیم های مطرح لیگ برتر جزیره ترک کند.

پیشنهاد 50 میلیونی رئال مادرید برای جذب آلیسون

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم رئال مادرید در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی آلیسون دروازه بان مطرح تیم رم را به خدمت بگیرند تا این دروازه بان جایگزین کیلور ناواس در درون دروازه شود.این پیشنهاد در حالی ارائه شده است که مسئولان رم بارها و بارها آن را رد کرده اند اما حالا می خواهند تا در صورت انتقال آلیسون به اسپانیا، 2 بازیکن مطرح این رئالی ها را به اختیار گیرد.

ایلکای گوندوغان جایگزین آندرس اینیستا در بارسلونا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بارسلونا  به دنبال آن هستند تا پس از خداحافظی آندرس اینیستا از این تیم ، ایلکای گوندوغان را جایگزین او کنند.هافبک 27 ساله تیم منچسترسیتی نیز تلاش میکند تا میان 2 تیم حال حاضر و آینده خود ارتباطاتی برقرار کند تا انتقالش آسان تر از گذشته گردد.

ساری سرمربی آینده چلسی می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم چلسی به تازگی پذیرفته اند تا پس از جدایی اجباری آنتونیو کونته ،سرمربی این تیم در نقل و انتقالات تابستان ساری ،سرمربی سابق ناپولی جایگزین او شود.دلیل اصلی این انتخاب نیز مبلغ معقول جذب ساری  با 8 میلیون یورو بوده است .

کیلور ناواس در راه ناپولی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تیم ناپولی اعلام کرده است که در نقل وانتقلات تابستانی کیلور ناواس را از تیم رئال مادرید جذب خواهد کرد تا این رئالی ها بتوانند به دنبال این انتقال آلیسون را جایگزین ناواس کنند.

حرکت ماریو گوتزه به سوی لیگ برتر انگلیس

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ماریو گوتزه بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه بورسیادورتمند تصمیم دارد تا در نقل و انتقلات تابستانی بوندسلیگا آلمان را ترک کرده و به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس از جمله تیم های  آرسنال، اورتون، وست هام، لسترسیتی و یا نیوکاسل بپیوندد.در اما قیمت انتقال این بازیکن قهرمان جام جهانی 2014 نیز ،18 میلیون پوند عنوان شده است.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.