احمقانه ترین اشتباه تروریستهای هسته ای

خون هر شهید هسته ای که ریخته می شود، باعث هر چه مردمی تر شدن مطالبات هسته ای نظام جمهوری اسلامی میشود.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ دانشجوی بیدار در آخرین پست خود نوشت:

محققین و دانشمندان هسته ای کشورمان جزئی از سرمایه های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند. لذا ترور آنها نیز در ظاهر به معنای نقصان در سرمایه ملی محسوب می شود. گرچه چنین حوادثی در کنار عوارض خود، دارای محاسن گوناگونی می باشند که از جمله آنها می توان به تقدیم و اهدای شهید به جامعه اشاره کرد.

وقتی خون یک شهید ریخته می شود، عزم یاران و همقطاران آن شهید در ادامه دادن راه او استوارتر می گردد و طبیعی است که در چنین زمانه ای که تعداد همرزمان شهید از موهای سر خالی از مغز آن تروریست شیطان صفت بیشتر است، کشتن یک یا چند دانشمند هسته ای خسارت چندانی برای جبهه علمی رژیم اسلامی به شمار نخواهد آمد.

از دیدگاه اینجانب بزرگترین اشتباه محاسباتی تروریستها، عدم در نظر گرفتن تاثیر اقدامشان بر مردم جامعه است. خون هر شهید هسته ای که ریخته می شود، باعث هر چه مردمی تر شدن مطالبات هسته ای نظام جمهوری اسلامی میشود. اگر تا دیروز عده ای از مردم حاضر نبودند هزینه های هسته ای شدن را بپردازند، امروز به برکت خون شهدای هسته ای، همانها بیدار شده و خواستار تقویت جبهه خودی هستند.

تاریخ نشان داده است که هرگاه مردم وارد عرصه شوند، دشمن نظام در هر جایگاهی که باشد به قعر ذلت کشیده خواهد شد. ابوالحسن بنی صدر و میرحسین موسوی نمونه هایی از افرادی هستند که روزی محبوب قلب میلیونها ایرانی بودند ولی به دلیل تقابل با ملت به حضیض ذلت افتادند و امروز کمتر کسی پیدا میشود که از آنها به نیکی یاد کند.

پی نوشت 1: تعداد قابل توجهی از دانشجویان کشور در نامه ای به فریدون عباسی درخواست همکاری داوطلبانه با سازمان انرژی اتمی داشته اند و این پیام را به خوبی به دشمنان منتقل کردند: " آنهایی که نباید می ترسیدند، نترسیدند."

پی نوشت 2: حال که بحث هسته ای داغ است می خواستم از معایب این انرژی بنویسم و ضرورت پیدا کردن منبعی جدید برای تولید انرژی. اما این پست ظرفیتش را ندارد. بماند برای پستی دیگر! /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار