دستگیری سارقان مسلح توسط پلیس قصرقند

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری ۲ سارق مسلح و سابقه دار که سابقه سرقت در شهرستان‌های جنوب استان را داشتند، خبر داد.

سرهنگ حمید نوری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور ۲ سارق مسلح و سابقه دار در یکی از روستا‌های شهرستان قصرقند که از مدت‌ها قبل به اتهام چند فقره سرقت مسلحانه در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار تحت تعقیب و پیگرد قضائی بودند، دستگیری این سارقان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان و اطلاع از حضور آن‌ها با هماهنگی مراجع قضائی این ۲ سارق مسلح را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح جنگی کلت کمری، یک تیغه خشاب اسلحه کلاش، یک تیغه سلاح سرد چاقو و تعداد ۹ راس احشام سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به اسناد و مدارک موجود به جرائم خود از جمله چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت، احشام و موبایل در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در پایان با اشاره به دلالت متهمان به مراجع قضائی به منظور سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد:

نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با تمام توان با هرگونه بی قانونی و بی نظمی در سطح جامعه برخورد می‌کند و عرصه را بر کسانی که خواهان سلب امنیت و آرامش مردم باشند تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری سارقان مسلح در قصرقند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار