افتتاح مجتمع خیریه امیرالمومنین در دامغان

مجتمع خیریه چند منظوره تجاری و خدماتی امیر المومنین دامغان با مشارکت نیکوکار دامغانی و کمیته امداد استان سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتمع خیریه چند منظوره تجاری و خدماتی امیر المومنین دامغان با مشارکت ابوالفضل کلایی نیکوکار دامغانی و کمیته امداد استان سمنان به بهره برداری رسید.

این مجتمع چهار هزار و 700 مترمربع زیربنا دارد و با هدف کمک نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان دامغان ساخته شده است .

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در مراسم افتتاح این طرح گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین این نهاد و آقای کلایی نیکوکار دامغانی منعقد شد ، کمیته امداد متعهد بود زمین مجتمع را خریداری کند و پس از گودبرداری و اخذ مجوز، برای ساخت و تجهیز به این خیر تحویل دهد.

این مجموعه دارای سالن آمفی‌تئاتر،تالار پذیرایی، مرکز صندوق قرض‌الحسنه، سالن جلسات دفتر انجمن دامغانیان مقیم مرکز، ۷۵۰ متر فضای تجاری، درمانگاه و مرکز مشاوره است و در 2 طبقه ساخته شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: منافع حاصل از فعالیت این مجموعه برای ، رفع نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دامغان صرف خواهد شد .

انتهای پیام / گ

این مجتمع چهار هزار و 700 مترمربع زیربنا دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار