مدیرکل اجرایی زکات کشور در دامغان خبر داد؛

پیش بینی جمع آوری 140 میلیارد تومان زکات طی امسال

نجفعلی انتظاری با بیان اینکه سال گذشته 101 میلیارد تومان زکات فطره جمع‌آوری شد،گفت: امسال نیز با پیش‌بینی های صورت گرفته این رقم به 140 میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نجفعلی انتظاری مدیرکل اجرایی زکات کشور گفت : زکات یک کار فرآیندی است که تعداد زیادی از سازمان‌ها و نهادها و 11 وزارتخانه امور مدیریت و ساماندهی و تبلیغات و نظارت بر هزینه‌کرد زکات را هدایت و راهبری می کنند و دبیرخانه آن طبق قانون بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و در این نهاد مستقر است.

وی افزود: در سه‌ ماهه نخست سال جاری بالغ‌ بر 32 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شد که امیدواریم با پیش‌بینی شورای عالی زکات این رقم به 400 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

مدیرکل اجرایی زکات کشور از جمع‌آوری زکات فطره در 60 هزار پایگاه در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در بحث جمع‌آوری زکات فطره یک انسجام خوبی بین کمیته امداد با مؤسسات خیریه و نیکوکاران وجود داشت.

انتظاری با یادآوری اینکه سال گذشته 101 میلیارد تومان زکات فطره جمع‌آوری شد، اضافه کرد: امسال نیز با پیش‌بینی های صورت گرفته این رقم با رشد 30 درصدی به 140 میلیارد تومان خواهد رسید.

انتهای پیام / گ

عمده درآمد حاصله از محل جمع‌آوری زکات در زمینه کمک به نیازمندان هزینه می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار