با مخترعین ایرانی؛

آرایشگری به سبک استارت‌آپ‌ها

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در آن می‌توانید به آرایشگران ماهر دسترسی داشته باشید.

آزایشگران ماهر را در استارت‌آپ ها پیدا کنید/ استارت‌آپی که شما را زیبا می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپ‌ها بپردازد.

برای همه ما اهمیت دارد که بتوانیم به آرایشگران ماهر و متخصص دسترسی پیدا کنیم اما گاهی اوقات پیدا کردن این آرایشگران کاری سخت و غیر ممکن است؛ یکی از شرکت‌های دانش بنیان این دسترسی غیر ممکن را ممکن کرده است.

این استارتاپ فضایی را فراهم کرده است تا در آن بتوانید به آرایشگران ماهر و متخصص محل زندگی خود دسترسی پیدا کنید.

برای پیدا کردن یک آرایشگر خبره تنها کافی است در این سامانه محل زندگی خود را مشخص کنید تا تمام پیرایشگران در اطراف شما نشان داده شوند و به راحتی بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و به سراغش بروید.

پول آرایشگر خودرا بصورت آنلاین پرداخت کنید

از دیگر قابلیت‌های این سایت امکان پرداخت آنلاین و اعتباری حق‌الزحمه آرایشگر است به این صورت که دیگر نیاز ندارید برای رفتن به آرایشگاه با خود پول ببرید زیرا می‌توانید از روز قبل و به کمک سامانه‌های پرداخت اینترنتی دستمزد آرایشگر را بپردازید.

در این استارتاپ تنها آرایشگاه‌های مربوط به انسان‌ها بارگذاری نشده است بلکه  آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات هم در این سایت معرفی شده است.

این سایت به فکر کار آفرینی برای همه جوانان است و این امکان را فراهم کرده تا آرایشگران جوان با ثبت‌نام در این سایت خود را به دیگران معرفی کنند.

همچنین این سایت بستری برای تخفیف است و شما می‌توانید آرایشگران با دستمزد ارزان را در این استارتاپ پیدا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار