همه پنالتی هایی که لیونل مسی گل نکرد!+ فیلم

در مطلب زیر فیلمی از 11 پنالتی که لیونل مسی در جریان مسابقات فوتبال تبدیل به گل نکرده است را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیونل مسی ستاره باتجربه تیم ملی آرژانتین تا به امروز 11 پنالتی برای بارسا گل نکرده و در مبدل ساختن 2پنالتی با پیراهن تیم ملی کشورش ناکام مانده. او یک بار دیگر و در روز 15 آگوست سال 2012 نیز دربازی با آلمان یک پنالتی را خراب کرده بود.

نکته جالب اینجاست که 3تا از 4پنالتی اخیری که مسی زده، مبدل به گل نشده است. آخرین بازی که ضربه پنالتی مسی از دست رفت، در بازی اخیر بارسلونا مقابل لوانته در شهروالنسیا بودکه مسی مستقیما ضربه اش را به خارج از دروازه حریف ارسال کرد. پنالتی قبلی ای که او خراب کرده بود نیز در هفته سی و یکم رقابت های فصل قبل لالیگا و در بازی با بتیس رقم خورده بود که در آن زمان آدان، دروازه بان حریف، ضربه مسی را ناقص مهار کرد و آبی اناری ها توپ برگشتی را وارد دروزاه تیم حریف نمودند.

مسی تجربه خراب کردن پنالتی در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید را نیز دارد. این اتفاق در روز 28 آگوست سال 2013 رخ داد.یکی از دردناک ترین پنالتی هایی که همیشه در یاد مسی خواهد ماند نیز پنالتی ای بود که روز 25 آوریل سال 2012 در بازی با چلسی درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست داد و در نهایت بارسا از رسیدن به فینال بازماند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

11 پنالتی از دست رفته لیونل مسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار