تلاش چینی‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی

مقامات شورای دولتی چین از اقدامات دوستانه بیشتر برای جذب سرمایه خارجی در این کشور با هدف تقویت و گسترش توسعه اقتصادی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، مقامات شورای دولتی چین از اقدامات دوستانه بیشتر برای جذب سرمایه خارجی در این کشور با هدف تقویت و گسترش توسعه اقتصادی خبر دادند.

چین از اول ژوئیه با هدف جذب سرمایه های خارجی تلاش می کند اطلاعات بیشتری از اقلام تولید و بازارهای داخلی این کشور را در اختیار سرمایه گذاران و شرکت های خارجی قرار دهد.

براساس گزارش ها مقامات اقتصادی پکن ضمن تقویت و گسترش بخش های مالی کشور تلاش می کنند کیفیت سازوکار جذب سرمایه گذاران خارجی و مشارکت آنان را در فعالیت های تجاری نفت خام و معادن آهن و همچنین کمک به اوراق سهام دولتی بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: چین تعرفه‌های اضافی بر کالا‌های آمریکایی اعمال می‌کند 

مقامات پکن با اشاره به تلاش سیاست‌گذاران اقتصادی کشور برای هدایت سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی در مناطق مرکزی و غربی افزودند بخش مهمی از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در امور کشاورزی، حفاظت از محیط زیست و همچنین خدمات و تولیدات پیشرفته هزینه خواهد شد.

چین در راستای بسته های جدید اقتصادی، با هدف حمایت بیشتر از منافع سرمایه‌گذاران خارجی ضمن تقویت سازوکار حمایت از حقوق مالکیت معنوی آنان سقف خسارات حقوق مالکیت معنوی شرکت ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی خارجی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

چین برای جذب سرمایه خارجی تلاش می‌کند

برچسب ها: چین ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار