مقام آمریکایی: ترامپ از اشک کودکان مهاجران به عنوان ملات برای ساختن دیوار مرزی استفاده می‌کند

سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ باعث شده است بسیاری از مقامات آمریکایی لب به انتقاد از رئیس‌جمهور کشورشان بگشایند.

مقام آمریکایی: ترامپ از اشک کودکان مهاجران به عنوان ملات برای ساختن دیوار مرزی استفاده می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا جنجال‌های بسیاری بپا کرده است. شماری از مقامات آمریکایی نظرات خود را درباره سیاست های مهاجرتی ترامپ بیان داشتند.

کلین کانوی، مشاور ترامپ گفت: رئیس جمهور آماده است تا اصلاحات مهاجرتی معنی‌دار را در سراسر کشور اجرا کند. اجازه بدهید فقط به شما بگویم که هیچکس دوست ندارد که بچه ها از آغوش مادرشان یا از رحم مادر خود جدا شوند. اما ما باید مطمئن شویم که قوانین وزارت امنیت داخلی در محیطی که ما در آن زندگی می کنیم درک می شود. سه شرایط وجود دارد که توسط وزارت امنیت داخلی یک کودک را در مرز ارزیابی می کند. یکی این است - آیا این کودک در واقع دارای رابطه خانوادگی با بزرگسال است و شماره دو کودک در معرض خطر است و در طول زمان ارزیابی های زیادی وجود دارد. برخی از بزرگسالان از کودکان برای دسترسی به مرز استفاده می کنند.

وی افزود: قطعا نمی خواهم کسی از این بچه ها به عنوان اهرم استفاده کند. اجازه بدهید این را بگویم اینها کودکان هستند و با ید به آنها توجه داشته باشیم.

آدام چیف، عضو مجلس نمایندگان آمریکا هم تاکید کرد: نگاه کنید، آنچه که دولت انجام می دهد این است که از غم و اندوه، اشک، درد و رنج این بچه ها به عنوان ملات برای ساختن دیوار خود استفاده می کنند و این تلاشی است تا قانون دلخواه خود را در کنگره به پیش ببرد. این امری کاملا غیراخلاقی است و نیاز است که حزب جمهوری خواه مسئولیت اقدامات رییس جمهور و این اشتباهات قابل اثبات را در مورد آنچه مورد نیاز است، بپذیرد.حزب جمهوری خواه به مردم دروغ می گوید.

استیو بنن، مشاور پیشین ترامپ هم گفت: اخلاقیات قانون است؛ زمانی که آنها از مرز به طور غیرقانونی عبور می کنند، مجرم هستند و به همین دلیل آنها از هم جدا می شوند. به هر حال اگر آنها درخواست پناهندگی بدهند باز هم به مراکز بازداشت منتقل می شوند. بازداشتگاه ها در حال حاضر پر هستند - این سیاست از زمان اوباما و از سال 2014 وجود داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کودکان مهاجر هم مجرم هستند،گفت: آنها نیستند، اما قانون یعنی به موجب فرمان موافقت نامه رضایت، کودکان نمی توانند با والدینی متهم شوند که متهم به جرم هستند.

انتهای پیام/

اظهارنظر مقامات آمریکایی درباره سیاست‌های مهاجرتی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار