اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور فردا تعیین تکلیف می شود

نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:برای اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور، فردا سه شنبه 29 خرداد، کمیسیون پزشکی تشکیل خواهد شد.

برای اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور کمیسیون تشکیل  می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون پزشکی دانش آموزان شین آبادی فرداسه شنبه 29 خرداد برگزار و در مورد اعزام آنان به خارج از کشور جهت ادامه درمان، تصمیم گیری می شود.

خضری ادامه داد: این کمیسیون با حضور پزشکان متخصص، دانش آموزان و والدین آنان و به ریاست دکتر جواد فاطمی برگزار خواهد شد.

وی  افزود : این جلسه قرار بود در اواخر فروردین سال جاری برگزار شود ولی به دلیل حضور 2 نفر از متخصصان عضو این کمیسیون در خارج از کشور و پیش رو بودن امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان به اواخر خرداد ماه موکول شده بود.

دکتر جواد فاطمی، رییس تیم پزشکی دانش آموزان شین آبادی گفت: در حال حاضر هیچ کشوری برای اعزام و ادامه درمان این دانش آموزان تعیین نشده است و در مورد ادامه درمان آنان در کمیسیون پزشکی پیش رو تصمیم گیری خواهد شد.

در 15 آذر سال 1391 آتش بخاری به جان دانش آموزان دبستان انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد پیرانشهر افتاد که 28 دانش آموز دچار حریق شدند و از این تعداد 2 نفر از دانش آموزان بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / ه

 اعزام دانش آموزان شین آبادی به خارج از کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.