وزیر ارتباطات اعلام کرد:

فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد

آذری‌ جهرمی پس از دستور رسیدگی نسبت به انتشار پیام جعلی دریافت اینترنت رایگان، نتایج این پیگیری را اعلام کرد.

فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد  آذری‌ جهرمی چند ساعت پس از صدور دستور پیگیری و رسیدگی به موضوع انتشار پیام جعلی اینترنت رایگان از طریق کد دستوری خاصی در شبکه‌های اجتماعی، نتایج آن را اعلام کرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ۴۵۰هزار نفر از کد دستوری مزبور استفاده کرده بودند، اعلام کرد که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر سیم‌کارت اعتباری و ۵۰هزار نفر مابقی مالک سیم‌کارت دائمی بودند.

وی افزود: بسیاری از درخواستها به دلیل کمبود اعتبار موفق نبوده و در نهایت ۲۰هزار درخواست موفق به ثبت رسیده است که برای همه این ۲۰هزار نفر، پیامکی ارسال شد که درصورت عدم تمایل، سرویس لغو و وجوه به آنها مسترد شود. عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین از توقف فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری خبر داد.

بنا به این گزارش، دیروز (یکشنبه)، وزیر ارتباطات دستور رسیدگی و پیگیری به موضوع انتشار پیام جعلی دریافت حجم رایگان اینترنت به مناسبت عید سعید فطر در شبکه‌های اجتماعی را به رئیس سازمان تنظیم مقررات پیگیری صادر کرده بود.

فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
برای من پیام لغو نیومد؟؟حالا چیکارکنیم؟
Netherlands
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
موارد مشابه هم فراوان داريم.
پيامك مشابهي از همراه اول برايم آمد كه سرويس اينترنت 2 گيگابايت با كد دستوري .... هيچ اشاره‌اي به قيمت هم نشده بود و طورري تبيلغ كرده بودن كه گويا رايگان است. بعد از فعالسازي، پيامكي آمد كه سرويس فعال شده و براي غيرفعالسازي اتوماتيك آن از دستور #8*100* استفاده شود. صدبار زدم ولي هميشه عمل نمي كند و غيرفعال است!!!
Canada
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
بهترین وزیر و صالح ترین مسئول در این دولت ایشون هستن ،
براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
من خط دائمی همراه اول دارم فقط برای مکالمه استفاده می کنم و هیچ نیازی به اینترنت همراه اول ندارم و از اینترنت خط دیگری استفاده می کنم ولی با تعجب این دوره برام کلی بدهی آمده که باید پرداخت کنم تماس گرفتم امور مشترکین میگه اینترنت همراه اول شما فعال هست ولی من اصلا درخواست ندادم و خودشون فعال کردن ولی قبول نمی کنن. ماندم چیکار کنم؟
آخرین اخبار