عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی در بیمارستان بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران از انجام عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی در بیمارستان بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساراندر گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج از انجام عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی در بیمارستان بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در آینده نزدیک خبر داد.

 بخشایی گفت: این بیمارستان 96 تخت خوابی دارای بخشهای زنان و زایمان، زایشگاه ،نوزادان، اطفال، ان ای سی یو نوزادان،بخش مراقبتهای ویژه زنان ، آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل است.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان همه خدمات به مادر و نوزاد از قبل از تولد تا بعد از تولد ارائه می شود افزود:  همه عمل های جراحی زنان نیز در این بیمارستان انجام می شود.

رییس بیمارستان بی بی حکیمه(س) دوگنبدان افزود: با وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته برای مادران و نوزادان، به جز در موارد فوق تخصصی اعزام مادر و کودک به خارج از استان به حداقل می رسد.

وی اضافه کرد: همه خدمات درمانی این بیمارستان با تعرفه دولتی ارائه و با هدف ترویج زایمان طبیعی نیز به صورت رایگان انجام می شود.

بیمارستان بی بی حکیمه(س) دوگنبدان نخستین بیمارستان تخصصی مادر و کودک در کهگیلویه وبویراحمد است.

انتهای پیام/د

ارائه خدمات بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.