با مخترعین ایرانی؛

در این سامانه کسب و کار خود را مدیریت کنید

یکی از استارت آپ‌ها سامانه‌ای را فراهم کرده است که در آن می‌توانید خدمات و کالا را خریداری کنید یا محصولات خود را به فروش برسانید‌.

سامانه‌ای برای اتصال فروشنده و خریدار به یکدیگر / در این سامانه کسب و کار خود را مدیریت کنیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در شرکت‌های دانش بنیان‌ همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های ارائه شده از سوی استارت آپ‌ها بپردازد.

جستجوی‌ کالا و خدمات و خرید‌ آنلاین‌ از آنها توسط بسیاری از استارت‌ آپ‌ها در کشور رونق‌ گرفته  است؛ با تنها چند کلیک‌ ساده شما می‌توانید به انواع کالاها دست پیدا کنید و آنها را به صورت مجازی‌ خریداری کنید‌.

به تازگی یکی از استارت‌ آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید به تمام فعالیت‌های خدماتی دسترسی پیدا کنید همچنین می‌توانید به بازاری از کالاها متصل شوید و وسایل مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه‌ خریداری کنید از جمله‌ خصوصیات‌ مثبت این سامانه اعلام  نظرات‌ سایر کاربران‌ در خصوص یک کالاست سپس می توان بر طبق نظری که دیگران درباره‌ یک کالا داشتند محصولی را خریداری کنید.

کسب و کار خود را مدیریت کنید

به کمک این سامانه شما این قابلیت را دارید که بتوانید فروشگاه و کسب و کار خود را مدیریت کنید در این سامانه فروشگاه‌ آنلاین در برابر شما قرار می‌گیرد که می‌توانید محصولات خود را در آنجا به فروش‌ برسانید‌.

همچنین این سامانه‌ مشاغل مختلف را در راستای بازاریابی‌ به کاربران‌ معرفی می‌کند و امکاناتی نظیر حسابداری‌، انبارداری‌ و امکانات جانبی را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است.

 تمامی رویدادهایی‌ که در شهر برگزار می‌شود یا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها هم در این سامانه نشان داده می‌شوند و آدرس دقیق آنها با ورود به سامانه قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
خیلی قدیمیه این کار با وام میخواد حتما
آخرین اخبار