وزیر بهداشت به سمنان سفر می کند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان سمنان در چهارم تیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : وزیر بهداشت دولت دوازدهم در چهارم تیرماه امسال برای حضور در جلسات مختلف مربوط به حوزه بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی و افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی به استان سمنان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 21 پروژه بهداشتی و درمانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد ، افزود : درمجموع 110 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است که در سفر یک‌روزه وزیر بهداشت افتتاح می‌شوند.

دانایی با تأکید بر اینکه سهم دامغان در بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی 11 پروژه است افزود: 3 پروژه در گرمسار و 3 پروژه نیز در شهرستان آرادان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مشارکت مؤسسه خیریه در این راستا خبر داد و گفت: بالغ‌بر 40 میلیارد ریال سهم مشارکت خیران در این پروژه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آئین تودیع و معارفه سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دیگر برنامه‌های مهم سفر وزیر به استان سمنان است اعلام کرد: یک پروژه آموزشی به ارزش 10 میلیارد ریال اعتبار در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات حضور وزیر بهداشت در استان سمنان در تابستان سال جاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.