سازماندهی نیروی انسانی مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار

مدیر آموزش و پررش ناحیه ۲ اهواز گفت: در سال تحصیلی جدید در سازماندهی نیروی انسانی، توجه به مدارس مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار از اولویت‌های مهم ما است.

سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: در سازماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، توجه به مدارس مناطق حاشیه ای و کم برخوردار از اولویت های مهم ماست و تلاش خواهیم کرد تا در تخصیص نیروی انسانی کارآمد و علاقمند مدارس این مناطق مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد، معلمان پر تلاش آموزش و پرورش در راه انجام رسالت ذاتی خود، فداکارانه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

 سیروس حسین پور عنوان کرد: در سال تحصیلی پیش رو در آموزش متوسطه اول سازماندهی کلی انجام خواهد که با تلاش همکاران ما در این حوزه فرم های امتیاز بندی دبیران بررسی شد و بر اساس امتیازات لیست همکاران جهت اخذ اعتراضات احتمالی ارائه شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در پایان گفت: در سایر مقاطع سازماندهی ترمیمی خواهیم داشت به خصوص در مقطع ابتدایی با توجه به جذب نیروهای حق التدریس  در سال گذشته مشکل کمبود نیروی انسانی تا حدودی مرتفع شده است و نگرانی های سال های گذشته را نداریم.

انتهای پیام/م

توجه به معلمان مناطق کم برخوردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.