نیروی دریایی سپاه در ساخت ۲۵ موج‌شکن در روستا‌های ساحلی اقدام کرده است

مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در راستای مشارکت سپاه در محرومیت‌زدایی ساحل‌نشینان، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ساخت ۲۵ موج‌شکن در روستا‌های ساحلی اقدام کرده است.

نیروی دریایی سپاه در ساخت ۲۵ موج‌شکن در روستا‌های ساحلی اقدام کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرج کرم‌زاده با اشاره به ساخت طرح‌های عمرانی در نقاط محروم با همکاری سپاه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سپاه محرومیت‌زدایی است که در این راستا اقدامات و طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی از ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال گذشته با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان اجراء و منازل تحویل نیازمندان شد.

مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم نیازمند و روستایی گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکنون طرح‌های مهمی در زمینه ساخت حسینیه، مسجد، جاده، تامین جهیزیه و کمک به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج اجراء کرده است.

کرم‌زاده، محرومیت‌زدایی و تحقق مطالبات مردم ساحل نشین را از برنامه‌های مهم سپاه دانست و تصریح کرد:محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری از رسالت‌ها و ویژگی‌های سپاه است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا شده است.

وی، از ساخت موج شکن در نقاط ساحلی محروم استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: ساخت موج‌شکن در روستا‌ها و نقاط محروم ساحلی استان مورد توجه قرار گرفته که در این زمینه تاکنون ۲۵ موج‌شکن ساخته و تحویل شده است.

مسئول مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه پروژه‌های موج شکن در نقاط ساحلی محروم در راستای تحقق مطالبات مردم اجرایی شده است گفت: ۲۵ موج شکن با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های ساحلی اجرا شده که ۵ موج شکن دیگر در حال اجراء و تکمیل است.

انتهای پیام/م

۲۵ موج‌شکن توسط منطقه دوم دریایی سپاه ساخته می‌شود

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.