استاندارسیستان وبلوچستان:

استعداد‌های ورزشی استان شناسایی، تشویق و حمایت شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در همه زمینه‌ها به ویژه زمینه‌های ورزشی دارای ظرفیت و استعداد‌های فراوانی است که باید این استعداد‌ها شناسایی و برای شکوفایی تشویق و پشتیبانی شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محبی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار  با عبدالرحیم درزاده و امید امیران مدال‌آوران آسیایی رشته دو و میدانی گفت: سیستان و بلوچستان در همه زمینه‌ها به ویژه زمینه‌های ورزشی دارای ظرفیت و استعداد‌های فراوانی است که باید این استعداد‌ها شناسایی و برای شکوفایی تشویق و پشتیبانی شوند.

سید دانیال محبی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه‌های ورزشی ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوانی دارد که باید با استعدادیابی، تشویق، حمایت و پرورش آنان زمینه شکوفایی و حضور آنان در رقابت‌های جهانی فراهم آید تا شاهد کسب مدال‌های بیشتر و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی باشیم.

وی افزود: شجاعت، استقامت بالا، تعصب و غیرت از ویژگی‌های جوانان و ورزشکاران استان می‌باشد که یکی از مهمترین عوامل موفقیت‌های آنان در رشته‌های ورزشی است.

استاندار افزود: سیستان و بلوچستان به دلیل عدم وجود بنگاه‌های اقتصادی کلان از اسپانسر‌های ورزشی برای حمایت از ورزشکاران برخوردار نیست، لذا نقش خیرین ورزشی برای حمایت از تیم‌های ورزشی و کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار در پایان این دیدار، از دو ملی پوش کشورمان که از اهالی بخش بمپور ایرانشهر هستند، تجلیل کرد.

گفتنی است: در فینال مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا که خردادماه امسال در کشور ژاپن برگزار شد، در رشته دو و میدانی ۸۰۰ متر مردان، عبدالرحیم درزاده با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه به عنوان نایب قهرمان و امید امیران دیگر ملی پوش کشورمان با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه به مقام چهارم این رقابت‌ها دست یافته اند.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان در همه زمینه‌ها دارای ظرفیت  های فراوانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار