فراخوان سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی

سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در چارچوب شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از بهمن ماه سال ۹۶ با انتشار فراخوان در شهر جهانی یزد آغاز کرد.

جوادیان زاده دبیر برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضویدر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به فراخوان سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: ثبت نام و ارسال آثار از طریق تارنمای شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir صورت می‌گیرد و شرکت در جشنواره، برای همه سازمان‌های دولتی، ارگانها، مراکز خصوصی و عموم آزاد است و محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

جوادیان زاده افزود:جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی که سیزدهمین دوره خود را به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجربه می‌کند، شهریورماه با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو محور فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین بهره گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در بخش اصلی شامل بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه و همچنین در بخش جنبی شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است.

دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان تا ۱۹ تیرماه جاری است و اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره ۲۸ مردادماه از طریق سایت اطلاع رسانی جشنواره اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ۱۴ شهریور ماه با حضور مسئولان و هنرمندانی از سراسر کشور و با معرفی سه اثر منتخب در بخش داستانی و سه اثر منتخب در بخش مستند کوتاه در شهر یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار